ردکردن این

ایلان ماسک، مدیر عامل شرکت تسلا، در توییتر خود اعلام کرد که شرکت تسلا قصد دارد دو خودروی جدید را در سال 2023 معرفی کند. این خودروها شامل مدل S با طراحی جدید و خودروی کوچکی با نام مدل 2 هستند. ماسک، مدیرعامل شرکت تسلا، در یک مصاحبه اخیر، اعلام کرد که شرکت تسلا دو خودروی الکتریکی جدید را در حال ساخت است. او هیچ جزئیاتی درباره این خودروها نداد، اما این اعلامیه نشان می‌دهد که تسلا به دنبال توسعه و گسترش محصولات خود در بازار خودروهای الکتریکی است.

با گسترش فناوری الکتریکی، شرکت‌های خودروسازی به دنبال توسعه و تولید خودروهای الکتریکی هستند. شرکت تسلا، یکی از پیشگامان در این زمینه، همواره به دنبال توسعه و گسترش محصولات خود بوده است. در این راستا، مدیرعامل شرکت تسلا، الون ماسک، در یک مصاحبه اخیر، اعلام کرد که شرکت تسلا دو خودروی الکتریکی جدید را در حال ساخت است.با توجه به این اعلامیه، مشتریان و طرفداران شرکت تسلا، منتظر اطلاعات بیشتر درباره این خودروها هستند. اما با توجه به تاریخچه تسلا در توسعه خودروهای الکتریکی، می‌توان انتظار داشت که این خودروها با ویژگی‌های جدید و نوآورانه‌ای عرضه شوند.

تسلا در حال ساخت محصول جدید است

معرفی خودروهای الکتریکی جدید تسلا در جلسه سالانه سهامداران
معرفی خودروهای الکتریکی جدید تسلا در جلسه سالانه سهامداران

معرفی خودروهای الکتریکی جدید تسلا در جلسه سالانه سهامداران

در جلسه سالانه سهامداران شرکت خودروسازی تسلا در سال 2023، مدیرعامل این شرکت، الون ماسک، دو خودروی الکتریکی جدید را به طور مختصر معرفی کرد. او حتی ادعا کرد که تسلا در حال ساخت یک محصول جدید است. ماسک گفت: “می‌خواهم تأکید کنم که ما در حال ساخت یک محصول جدید هستیم. ما در حال طراحی یک محصول جدید هستیم. ما در اینجا دست به کار نمی‌زنیم.” او ادامه داد که دو محصول جدید در نوبت ساخت هستند و “هم طراحی محصولات و هم تکنیک‌های تولید برتری نسبت به هر چیز دیگری در صنعت دارند.” در حین سخنرانی ماسک، تصویری از شکل خودرویی روی صفحه نمایش پس زمینه ظاهر شد که به حضار یک نمایش کوتاه از یکی از خودروها را ارائه داد. احتمالاً این خودرو می‌تواند هاچبکی با قیمت ۲۵ هزار دلار باشد که ماسک در سال ۲۰۲۰ در رویداد باتری شرکت از آن یاد کرده بود. او گفت که این جلسه مکانی برای اعلام محصول جدید نیست و در نهایت یک معرفی محصول مناسب صورت خواهد گرفت.

ماسک در صحنه واضح نبود که با “ساخت” خودرو چه منظوری دارد. احتمالاً یک نمونه اولیه ساخته شده است، نه یک خودروی حجم تولید. تسلا پیشتر در رویداد سرمایه‌گذاری خود در مارس، دو مدل جدید را معرفی کرده بود و تصویری از تمامی خط تولید تسلا و دو خودروی جدید نمایش داده شده بود. یکی از خودروها به اندازه ون و دیگری به اندازه سدان یا هاچبک بود. هر دو انتظار می‌رود خودروهایی با قیمت مناسب‌تر و حجم فروش بالاتری باشند.

جمع‌بندی: با اعلام الون ماسک درباره دو خودروی الکتریکی جدید شرکت تسلا، انتظارات مشتریان و طرفداران این شرکت برای دیدن ویژگی‌های جدید و نوآورانه‌ای در این خودروها بالا رفته است. با توجه به تاریخچه تسلا در توسعه خودروهای الکتریکی، می‌توان انتظار داشت که این خودروها با ویژگی‌های جدید و نوآورانه‌ای عرضه شوند.

همرسانی کنید:
- تبلیغات -

ایرانسلی ها رایگان فیلم ببینید

بیش از 5۰,۰۰۰ فیلم و سریال
امکان دانلود بدون محدودیت

حجم مصرفی نیم بها با خرید اشتراک | هزینه ماهیانه کمتر از یک بلیط سینما

---- شاید برای شما جالب باشد ----
- تبلیغات -

اولین هوش مصنوعی پاسخگو به زبان فارسی

از من بپرس

از من بپرس و جواب هر آنچه را که می خواهید در مورد جهان اطراف خود بدانید پیدا کنید. در مورد هر موضوعی سوال بپرسید و پاسخ بگیرید!