ردکردن این

ماه مصنوعی 5 میلیارد دلاری دبی، یکی از پروژه‌های بزرگ و جدید در حوزه توریسم فضایی است که به تازگی معرفی شده است. این پروژه با هدف جذب گردشگران به دبی و ارائه تجربه‌ای منحصر به فرد از سفر به فضا طراحی شده است. در این مطلب به بررسی جزئیات این پروژه و اهمیت آن برای صنعت توریسم فضایی خواهیم پرداخت.

در دنیای امروز، تکنولوژی به سرعت در حال پیشرفت است و انسان‌ها به دنبال راه‌هایی برای بهره‌گیری از آن هستند. دبی در حال توسعه یک ماه مصنوعی 735 فوتی به ارزش 5 میلیارد دلار است که قرار است تا گردشگری فضایی را برای عموم قابل دسترس کند. این ماه، که توسط شرکت معماری کانادایی Moon World Resorts Inc طراحی شده، قرار است تجربه گردشگری فضایی بر روی زمین را ارائه دهد و به عنوان مرکزی برای سازمان های فضایی و فضانوردان عمل کند. یک دروازه که مرزهای سفر فضایی را برای عموم باز می کند. دبی، یکی از شهرهای پیشرو در دنیا در زمینه نوآوری و تکنولوژی، به طور جدی در حال سرمایه گذاری بر روی این آینده است، با ساخت یک ماه مصنوعی به ارزش 5 میلیارد دلار.این پروژه توسط “محمد بن راشد آل مکتوم”، شیخ دبی و نخست وزیر امارات متحده عربی، معرفی شده است. او امیدوار است که این پروژه، به عنوان یک نماد برای دبی به عنوان یک شهر پیشرو در فناوری و هنر، شناخته شود.

دبی، شهری که برای تعجب برانگیز بودن و نوآوری شناخته شده است، در حال برنامه ریزی برای پیشروی بی سابقه ای در جهان گردشگری است. این بار با یک ماه ساخت دست که 735 فوت ارتفاع دارد و با ارزش 5 میلیارد دلار طراحی شده است. این پروژه ی جدید که توسط شرکت معماری کانادایی Moon World Resorts Inc طراحی شده، قرار است در طول 48 ماه ساخته شود و انتظار می رود بیش از 2.5 میلیون مهمان را در سال جذب کند.

با این حال، ماه مصنوعی بیش از یک حقه جالب است. این مکان متشکل از یک مرکز سلامت، شبکلوب، مرکز گردشگری فضایی و خدمات مهمانداری می باشد که همگی قرار است به اقتصاد امارات بیافزایند. منتجع در داخل یک سطح ماه 10 هکتاری قرار خواهد گرفت که شامل یک “مستوطن فضایی” اصیل است و برای تجربه گردشگری فضایی قیمت مناسب را بر روی زمین فراهم خواهد کرد.این مکان نه تنها به عنوان یک منتجع چشمگیر خواهد بود، بلکه به عنوان مرکزی برای سازمان های فضایی و فضانوردانشان عمل خواهد کرد. 300 ویلا “سکونتی آسمانی” خصوصی نیز برای خرید در دسترس خواهند بود، صاحبان آنها همچنین اعضای یک باشگاه خصوصی انحصاری خواهند شد.

ماه مصنوعی 5 میلیارد دلاری دبی، یکی از پروژه‌های بزرگ و جدید در حوزه توریسم فضایی است که به تازگی معرفی شده است.
ماه مصنوعی 5 میلیارد دلاری دبی، یکی از پروژه‌های بزرگ و جدید در حوزه توریسم فضایی است که به تازگی معرفی شده است.

شرکت سازنده این ماه: چرا باید به ماه پرواز کرد وقتی می توانید خودتان یکی را با 5 میلیارد دلار بسازید؟
به عنوان یک تکمیل ایده آل، این پروژه توسط شرکت چینی “Ehang” پشتیبانی می شود. با استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی، شرکت Ehang قصد دارد ماه مصنوعی را برای نمایش در آسمان دبی بسازد، که قطعاً به جذابیت این شهر اضافه خواهد کرد.دبی با پروژه های تکنولوژیک بزرگ، یکبار دیگر خود را به عنوان پیشرو در نوآوری و تکنولوژی جهانی اثبات کرده است. با این توسعه ها، این شهر آینده را امروز می سازد، و در عین حال، جهان را با خلاقیت و دید بینظیر خود شگفت زده می کند.

Ehang یک شرکت چینی است که در زمینه طراحی و تولید هواپیماهای بدون سرنشین و بدون سرنشین هواپیمایی فعالیت می‌کند. این شرکت در سال ۲۰۱۴ تأسیس شد و در حال حاضر یکی از پیشروان صنعت هواپیمایی بدون سرنشین است. Ehang با استفاده از فناوری هوش مصنوعی و دیگر فناوری‌های پیشرفته، هواپیماهای بدون سرنشین را برای استفاده در حمل و نقل شهری و همچنین برای استفاده در صنایع دیگر طراحی و تولید می‌کند. هواپیماهای بدون سرنشین Ehang قابلیت پرواز خودکار و کنترل از راه دور را دارند و می‌توانند به صورت خودکار به مقصد مورد نظر پرواز کنن.

جمع بندی:
دبی با سرمایه گذاری بر روی یک ماه مصنوعی 5 میلیارد دلاری، گام بزرگی در زمینه نوآوری و تکنولوژی برداشته است. این ماه، که توسط شرکت معماری کانادایی Moon World Resorts Inc طراحی شده، به عنوان یک منتجع فضایی عظیم قرار است خدمات گوناگونی را ارائه دهد. از جمله این خدمات می توان به مرکز سلامت، شبکلوب، خدمات گردشگری فضایی و خدمات مهمانداری اشاره کرد. این مکان نه تنها به عنوان یک منتجع چشمگیر خواهد بود، بلکه به عنوان مرکزی برای سازمان های فضایی و فضانوردانشان عمل خواهد کرد. با این پروژه، دبی یکبار دیگر خود را به عنوان پیشرو در نوآوری و تکنولوژی جهانی اثبات کرده است.

همرسانی کنید:
- تبلیغات -

ایرانسلی ها رایگان فیلم ببینید

بیش از 5۰,۰۰۰ فیلم و سریال
امکان دانلود بدون محدودیت

حجم مصرفی نیم بها با خرید اشتراک | هزینه ماهیانه کمتر از یک بلیط سینما

---- شاید برای شما جالب باشد ----
- تبلیغات -

اولین هوش مصنوعی پاسخگو به زبان فارسی

از من بپرس

از من بپرس و جواب هر آنچه را که می خواهید در مورد جهان اطراف خود بدانید پیدا کنید. در مورد هر موضوعی سوال بپرسید و پاسخ بگیرید!